onsdag 24 juni 2009

Dagen är slut..

Dagen började redan kvart över 5,inte det roligaste men lilla herrn va vrålpigg så det var bara att kliva upp. Åkte förbi förskolan som han har fått plats på i augusti. Vet inte riktigt vad jag tycker,har inte funderat klart än känner jag. vissa saker verkar bra och andra inte. Får väl se hur det blir. Hämtade upp min bror efter det,han fick i uppdrag att måla båten och i morgon ska han få röja med röjsågen. Han har inget att göra på dagarna så det gör han gott att få fixa lite här nu när vi inte hinner själva. Va förbi returen innan jag skjutsade hem Mirko. Hade hela bakluckan full med elprylar som skulle slängas. Städade och plockade undan lite medans Mirko målade båten oxå så jag fick en hel del gjort idag. Känns bra det. Nä ska nog hoppa i säng nu.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar