måndag 14 juni 2010

Hua

Usch...Wille har smittat mig med en märklig förkylning. Igår fick jag djävulskt ont i halsen och framåt kvällen började huvudet snurra och jag kände mig en aning febrig. Morgonrocken låg över täcket hela natten så ja frös säkert. Nu känner ja mig lite snurrig igen men försöker få i mig lite havregrynsgröt.Går inte så bra iof. Tänkte åka och handla mat idag och ev åka till ikea o köpa skoskåp. Skulle verkligen behöva städa oxå men jag orkar verkligen inte det. Det är äckligt här hemma nu,hunden löper ju. Som tur är så är det slut tampen nu så det är inte så mkt blod. Dmmsög och torkade golvet i lördags men Tindra har börjat fälla igen så det syns inte att jag faktiskt städade litegrann i helgen. Ja ja får ta en rejäl omgång när jag mår bättre. Och kanske ja får me Andreas oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar