söndag 18 november 2012

Julfest

Ja snart är det dax för den årliga julfesten med jobbet.
Man kommer att mötas av nyfikna blickar som undrar hur man ser ut nu, har hon gått ner allt? Ja den här dagen vill jag va snygg som fan.
Efter att ha vart tjock i nio månader. Ammat, nerspydd, nerdregglad, bytt ett x antal bajsblöjor m.m så vill jag vara SNYGG och HET denna dag. Visst det är inte en stor grej med julfest egentligen men ändå. Jag hör heller inte till dom som tycker att dom är snygga men jag är inte ful i alla fall .
Sågar vill känna mig lite attraktiv igen utan ungar kring benen. Inget ont mot mina barn, jag älskar dom till döds men nångång vill man bara vara just Madde.
Så den här veckan kommer säkerligen innehålla många hmmmm ang vad jag ska ha på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar