lördag 29 maj 2010

Möhippa

Vi hade möhippa för Bella igår. Jag hakade på när dom kom till Sthlm. Vi va på La Isla. Började med en salsakurs som avslutades med en tre rätters middag. Salsa kursen va rolig men man är ju inte van att svänga me höfterna på det viset hahah. Middagen va väl ingen höjdare. Förrätten va iof jättegod. Huvudrätten...mnjeee inte god,tog nån kyckling. Dom flesta tog entrecote men första omgången kom dom snabbt för att ta tillbaka då grannbordet märkte att köttet luktade ruttet...inte okej men men så kan det va. Till efterrätt tog jag fylld crepes med glass. Chokladsås på sidan och kolasås som fyllning. Själva crepesen va torr,lite hård och smaklös och kolasås som fyllning va ingen hit alls.
Sen gick vi vidare till Golden hits. Va där innan tio så kön gick snabbt som tur va. Jag kände mig väldigt obekväm i början av kvällen och speciellt när min trygghets pelare för kvällen avvek redan i kön till golden så va d lite panik först men väl inne och efter en teuqila och en smirre så va det klackarna i taket hahaha. O hjälp va roligt vi hade. Sjukt roligt.
Mötte upp Andreas och vi åkte hem vid halv 2. Lyckad kväll verkligen. Självklart dansade vi nästan enbart på scenen hela kvällen hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar