söndag 14 november 2010

Funderar


Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig för kläder i kväll,ska ju på Fars dag middag hos mina svärföräldrar. Funderar även på vilken färg på ögonskuggan jag ska köra på,igår vart det ju plommonlila. Kanske ska köra på samma. Vi får se. I-landsproblem haha.
Förhoppningsvis så kommer Andreas piggna till snart,vill åka o kolla på ett hus kl 3. Ligger i Vårsta.
Har helt tänkt bort det området eller glömt bort kan man väl säga. Det är ett rött hus med 3 våningar. Garage,stor tomt,3 sovrum varav det ena kan man dela till 2. Stort kök och vardagsrum. Inget som MÅSTE göras vad jag vet om lite nya tapeter dock. Staket runt tomten vilket är perfekt,grind måste dock köpas. Håller tummarna att Andreas gillar det oxå för jag vill verkligen inte bo på en husbåt,det kommer inte att hända.....
http://www.hemnet.se/beskrivning/1013895?r=3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar