tisdag 9 november 2010

Trööööttttt


Är såååå trött. Har varit en intensiv helg. Jobb fre till stängning,lördag likaså,söndag nästan till stängning och igår likaså. Det var höstlov förra vecka så det har varit groteskt mkt folk i butiken och helgen var väst,hann knappt andas ut mellan kunderna.
Sen på det så var det halloween fest hos svärmor i fredags,45 års fest i lördags plus att Wille fick tok hög feber vilket störde nätterna rejält han har även hosta som va så stark i söndags morse att han kräktes I MITT ANSIKTE haha.
Sen i söndags så åkte vi ner till svärmor och hämtade Andreas bil men det va inte så lätt med tanke på att den hade sjunkigt ner i marken så det tog en timme vilket gjorde att vi stannade kvar och käkade och kom hem sent. Igår åkte jag ner med Wille dit igen eftersom han fortfarande är sjuk och svärmor skulle vara barnvakt. Andreas hämtade upp mig efter jobbet och hämtade honom tillsammans. Även igår käkade vi där så vi kom iväg vid halv tio men med tanke på att det skulle bli snö storm idag så smet vi in på maxi i sista sekund och sen vidare till heron för att hämta min bil och så vart det ännu en sen kväll hehe.
Så ja jag är suuuuper trött idag men en händelserik helg på både gott och ont hahaha. Har inte suttit vid datorn alls heller men nu så =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar