torsdag 23 februari 2012

Trött trött trött

Har vart igång hela dagen. Den här veckan drog jag igång projekt garderober. Så dom senaste 3 dagarna har jag skruvat ihop 2 garderober ink handtag samt stänger. Flyttade in kläder där i dag och det vart sjukt bra =). Flyttade ut resten av kläderna till sovrummet så att jag kan börja med Wilmas rum nästa vecka. Behöver tömma det lite till men sen kan jag börja måla =D. Kommer att bli ett jättefint och mysigt rum <3.
Så när jag ändå var igång så tänkte jag att jag skulle ta vagnen och hämta Wille....mmmm....ja vad ska man säga. Det är ju lixom UPPFÖRSBACKE heeeela vägen till dagis och med en gångväg som snarare liknar ett enda långt grustag så ångrade jag mig enormt efter bara några meter. Tänkte vända meeeen jag fortsatte envis som man är och nu sitter jag här trött som få hua hua.
Ja ja vad är en bal på slottet ;). Nä nu ska det lagas mat här så monstrena får lite mat i magen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar