måndag 20 februari 2012

Varsågod Sarah....

Här får du ett inlägg ;).
Har inte lagt nån energi på bloggandet alls sista tiden,har som vanligt ingen lust. Men ska försöka bättra mig ;).
Jag blir iallafall tjockare och tjockare,är i vecka 30 nu och har 74 dagar kvar till BF. Galet va tiden går snabbt.
Nu har jag vart tjänstledig i drygt en månad och det är sååå skönt. Har inte alls lika ont längre i och med att jag bestämmer själv när jag ska stå,sitta och ligga :).
Det börjar hända grejer med huset oxå. Målat båda trapphusen,mellan hallen och lilla hallen längst upp är klart. Eller okej...måste måla klart listerna bara ;). Golv är lagt däruppe och köket får en make over oxå. Jag står mest bredvid och servar Andreas när han håller på så att jag inte ska få så ont :).
Dagens lunch bestod av tacos rester från igår och världens godaste saft till det....Ikeas lingondricka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar