lördag 28 april 2012

Fantastiskt väder

Härliga sol och fågelkvitter som får en att vakna på morgonen =).
Igår blev det sent i säng för att vara jag,brukar bli så på fredagar. Tv-kväll verkligen. Lets dance kl åtta, New girl halv tio,Big Brother kl tio och Breakoutkings kl elva.
Den här säsongen av BB är verkligen kass men man kan ändå inte låta bli att kolla,märkligt. Fast igår skrattade jag så jag nästan kissade på mig. Det va skräcknatt =D och jäklar va skrämda dom blev. Min typ av humor moahaha.
Gäststugan kommer att bli klar den här helgen,så underbart skönt. Få lite lugn och ro i huset igen =). Blir kanon där ute. Nästa projekt är att städa i ordning tomten,ser ut som ett skrotupplag just nu i och med byggandet. Har ju dessutom regnat varje dag i flera veckor nästan så lerigt som tusan är det oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar