torsdag 12 april 2012

Tiden går fort

Tiden går ruskigt fort, 22 dagar har jag kvar. Jag har ställt in mig på att hon kommer tidigare. Ja jag vet, dumt dumt dumt meeeen jag vet att jag lika gärna kan gå över tiden.
Jag har börjat lite smått att packa väskan som jag ska ha med mig. Bara mina saker än så länge. Ska fixa klart den i morgon tänkte jag.
Det märks att det är nära slutet nu,kroppen har börjat samla på sig vatten. Det mesta samlas i benen och i fötterna. Jag har faktiskt inget emot det förutom att det känns lite musko i bland. När jag väntade Wille så älskade jag mina "nya" fötter då dom inte va så förbaskat smala ha ha ha,men det försvann ju illa kvickt efter förlossningen.
Vi längtar verkligen till att hon ska komma ut. Skräckblandad förtjusning är det. För det kommer va läskigt. Ett barn till....en bebis.....många gånger funderar man över vad man var gett sig in på, ska bli spännande =D

1 kommentar:

  1. Åh vad jag saknar dig!! Kan vi ses på onsdag?? Puss vackra Madde! Love you! Sarah

    SvaraRadera