fredag 7 juni 2013

Min passion

Min stora passion här i livet är tatueringar. Jag ÄLSKAR tatueringar. Skulle vilja ha massor, fast på ett snyggt sätt förstås.
I dags läget så har jag 2 st. Min första var en liten ödla mellan skulderbladen. Super enkel liten och tråkig, typ som dom första brukar vara ha ha ha. Den gjorde jag på en erotikmässa för en massa år sen. Det var Jens från Heavenly Ink som gjorde den. Jag har följt hon sen dess och han är verkligen grym, riktigt jävla duktig rent ut sagt. Kir jobbar i hans studio oxå. Han har piearcat mig flera ggr och han är oxå verkligen grym. Han är duktig och proffsig. Han ser till att man är säker på att man verkligen vill istället för att tänka pengar vilket jag tycker är superbra =).
Min andra tatuering är bra mkt större. Den går från halva armhålan ner till under höftbenet. 13 h och 2 sittningar tog det =). Žvaki heter tatueraren och han har sin studio i Osijek, Kroatien. Han är en mästare. Han vinner priser och folk från andra länder vallfärdar till honom =D och även vi. Förra året gjorde han en full sleeve på min sambo och gudars vad snyggt det blev och han är sååå skicklig.
Om några veckor så åker vi dit igen och då blir det nya Tattoos hihi *längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar