fredag 30 april 2010

=)


Kan inte annat än att bli glad av att jobba,även fast det känns motigt att gå dit när man mår dåligt. Smet in på Gina tricot oxå o köpte en vit skjorta. Vårigt till tusen och för svala sommar kvällar najs najs =).

Vart nåt konstigt när jag beställde ögonskuggorna,min beställning vart inte registrerad men payson drog pengar så jag mailade. Fick svar efter en 20 minuter och fick hjälp att få min beställning registrerad så skickade hon den idag eftersom den är betald så att jag får den på måndag wiiieee lääängtar. Rekomenderar starkt denna online shop ( http://www.stinamarkan.se/shop/ ). Mycket fint smink och super bra service. Berättar senare om hur jag gillade själva 88 palletten ;).

Ska strax gå ut me vovven och sen bums i säng,stupar snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar