söndag 25 april 2010

Helt...

...otroligt. Gjorde om i Willes rum i förrgår och flyttade dessutom in hans säng dit oxå. Frågade honom flera gånger först och sa flera gånger under eftermiddagen o kvällen att han skulle sova där inne och han svarade ja hela tiden. Början av den natten va Andreas in några ggr o fick Wille att somna om o så vid 2 vaknade jag. Eller vaknade?? Gick i dvala och hämtade in lill prinsen in till oss och sen sov vi vidare. I natt va jag mer beslutsam om att han skulle sova hela natten där inne. Han vaknade vid tre och skulle promt med mig till sängen men ja la ner honom 2 ggr och sen tredje gången la han sig själv och sov vidare till kvart över 6. Underbart. Sååå imponerad och glad *peppar peppar*. Willes rum blev skit fint. Nu ser det mer ut som ett barnrum =).
Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat den här helgen =).
Tänkte åka förbi Ikea i morgon och köpa sängbord och matta,byta däck måste jag göra oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar