onsdag 21 april 2010

Nämen =)

Verkar som om det finns några som läser min blogg som jag inte känner =)...eller en hittade hit...kanske av en tillfällighet men ändå =). Linda: Självklart tog jag mig tid att rösta =).

Haft en riktig snackis på jobbet hihi roligt när det händer riktigt korkade grejer. Vill inte gå in på det mer än så om det skulle komma fram att man skrev om det i sin blogg och får skit för det sen. Men kan ju säga så här: Tänk igenom noga noga noga om vad ni skriver i bloggen eller andra sidor,saker och ting kan komma fram och då kanske det inte blir så roligt längre.

Fick hem klänningen som jag ska på min svägerskas bröllop,satt som en smäck =) så nu blir det projekt skor/sjal/väska. Men det svåraste är ju iallafall avklarat. Skulle iof inte förvåna mig om jag står där dagen innan och får panik och bara MÅSTE ha en ny klänning. Skulle vilja ha Laila Bagges stora armband i form av en gigantisk kedja som hon hade på sitt bröllop. Skulle va fint till min klänning. Fick faktiskt ett av hennes armband i söndags =). Det är ett svart läderband med glittrande döskallar och kors. Såååå jävla snyggt LOVE IT.

Wille sitter bredvid och leker med lera. Han är så söt mitt lilla hjärta. Ska ta och byta om på honom,läggdax snart. Jag själv lär ju somna samtidigt som honom hahaha så kan det va =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar