lördag 29 januari 2011

Lördag kväll

Vart så ruskigt trött nyss. Har jobbat hela dagen och eftersom att det är helg så är det mkt folk =D,men tro inte att jag slängde mig i soffan när jag kom hem. Icke sa nicke utan jag har fixat med disken,maten,tvätten och packat. Duktiga lilla jag hihi.
I morgon blir det jobb igen och hem och fortsätta packa. Jätte spännande helg hahaha.
Ska bli så kul att flytta eller inte själva flytten utan när väl alla saker är där och uppackat,fast i huvudet så har jag redan flyttat dit hahaha.
Är sååå otroligt glad över att min frissa är hemma,hon jobbar sig verkligen igenom håret ordentligt,fin fönar så det blir hollywoodfall. Hon är den ända som har tagit sig an mitt hår på det sättet,alla andra frisörer fönar det rakt och skit tråkigt. Nä hon är bäst <3. Var ju där i torsdags och håret ser likadant ut som när jag lämnade salongen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar