lördag 22 januari 2011

Lördag

Ja idag är det ju lördag. Måste städa här hemma och packa lite till. Det är sjukt vad tiden går fort. Flyttar ju om 2 veckor bara. Det känns så overkligt. Vi ska inte bo här nåt mer,i den här fantastiska lägenheten. Tröstar mig med att det kommer bli för litet för oss. Huset är mkt större och har fler rum plus att det är ett HUS hehe. Kommer verkligen att bli kanon.
En arbetskompis fyller 20 idag (lilla plutt haha) så det blir en utgång i kväll. Är inte taggad alls,inte ens när han frågade om jag ville med. Men alla tjatar plus att jag lär väl gå ut ännu mera sällan när vi flyttar till Vårsta,är så förbannat bekväm av mig hahaha. Men det blir nog trevligt.Vet dock inte alls vad jag ska ha på mig...i-landsproblem jag vet haha.
Andreas jobbar idag vilket suger rejält men det ger en bra extra slant moahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar