tisdag 22 mars 2011

<3

Ha ha ha jag hade förträngt att jag skulle jobba till åtta i dag :-D. Men det gick ju det med. Fick upp flera pallar så det flöt på riktigt bra trots att jag har varit helt off i dag hade dessutom kassan så vi får väl se om jag har något tråkigt meddelande från Ulrika så fredag i mitt fack ;-),hatar verkligen att göra fel. Nä inte fan gjorde ja nå fel i dag inte ;-). Hade en jobbig kund i dag,inget ovanligt dock men förstår inte varför kunder inte kan lyssna och acceptera vad man säger. Ja ja va ska man göra. Fick en hemsk huvudvärk som gjorde att jag började må illa. Vi har inte så bra luft i butiken vilket blir väldigt påtagligt när man jobbar hel dag. Nä nu ska jag hoppa i säng och drömma några fantastiska drömmar och hoppas på lite medvind ;-) puss och kram
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar