onsdag 30 mars 2011

Jumpsuit

Va tvungen att prova denna ha ha ha. Gillade modellen men tyget ser ju ut som en gammal gardin ha ha ha,den fanns dock inte i svart. Köpte en mintgrön topp (jag har fått slag,det är en färg ha ha ha),en svart grovstickad tröja med trekvarts ärm och 2 vita enkla linnen. Fanns massor som jag ville köpa men la band på mig :-D. Hittade en lång klänning som jag fastnade för men den va slut i min storlek synd synd synd. Får beställa i stället. Usch är så förbannat trött. Det har blivit tidiga mornar och sena kvällar,sovit dåligt på det. I morse va vi uppe vid 6,Wille till dagis och sen hem igen för ett möte med soc. Förhoppningsvis så blir den stora intervjun på måndag. Tiden går så långsamt men nu verkar det som att det puttas på lite extra. Längtar tills vi har vår lilla tonåring här eller hur Becca ;-). Hämtade Wille vid 3 och han har vart på strålande humör <3. Har vart en kanon dag och så solen framme hela dagen. Love love love
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar