måndag 14 mars 2011

Jag är ju lite tokig i bland

Va rätt mkt folk i butiken i dag igen,krängde mattor till både höger och vänster plus en och annan lampa. Kom hem till dukat bord och sen mys i soffan till solsidan. Men inte fasiken kunde jag sitta still efter det. Myror i brallan till tusen. La Wille och sen försöka sitta i soffan igen för att kolla big brother och såklart upp och springa i varje paus. Har även hunnit sortera det rena tvättberget och tvättat en maskin. Man tycker ju att man borde va så där ruskigt trött så att man nästan nästan somnar ståendes men inte då. Nä Madde får ju den braiga idén att börja skruva ihop den där byrån som har stått omonterad på 2 mkt dumma ställen här i huset. Nöjer mig dock med att skruva ihop stommen bra men klockan den va med i ett maraton lopp och vips så va klockan tjugo i 1. Men inte fan fick jag någon ro i kroppen så jag hoppade in i duschen och ja nu är håret rent och kroppen hårfri. Nä nu slår jag baseboll trät i huvudet. God natt
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar