lördag 8 december 2012

Ändra min hårfärg???

Titt som tätt får jag ryck gällande håret. Byta hårfärg helt och hållet. Från mörkt till blont till brunt om vart annat. Olika nyanser. Sista stora förändringen var mitt röda hår som jag älskade. Dock är det inte lika älskvärt med all färgning hit och dit. Det röda släpper jätte mycke och jätte fort vilket är skittrist så jag ledsnade och vart mörkhårig igen.
Jag vart dock för brunsvart så jag la i en avfärgning och sen en mandelbrun färg efter det. Resultatet blev en kanon fin chokladbrun efter några tvättar som jag tycker mycke om.
Meeeen nu vill jag bli ljus ljus ljus ljus brun med lite slingor i.
Hmmm what to do?! Vet att jag kommer ångra mig då jag gillar min nuvarande färg men samtidigt så kommer jag inte kunna släppa detta.

Vaddå I-landsproblem



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar