tisdag 18 december 2012

Balsam metoden

Andra tvätten idag utan schampo. Allra första tvätten skulle man egentligen inte ha balsam efter schampot för att se hur slitet det är men skulle jag ha följt det så hade jag ALDRIG kunnat borsta håret och tro att det skulle sitta kvar på huvet. Så det fick bli ett godkänt balsam.
Vad tycker jag då?
Jo jag är lycklig =). I vanliga fall när jag har sjal eller halsduk så får jag en stor fet risboll efter ynka 5 minuter. Inte längre =). Gått hela dagen med halsduk och när jag drog fingrarna igenom så fastnade jag inte alls. Himmelriket =).
Och i morse skulle jag borsta håret då jag inte hade gjort det på 2 dagar swosch swosch inga problem. Huuuur skönt som helst.
Plus att håret har mkt mer volym nu än innan :)
Dock har jag nog ett lite för "tungt" tvättbalsam som jag nog får byta ut. Första veckan/veckorna kan håret kännas fetare pga omställningen från schampot som torkar ut både håret och hårbotten. Så än så länge ger jag inte upp ;)
Håret är oborstat på bilderna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar