måndag 25 maj 2009

Avklarat

Under veckan som gick så blossade ett stort munsår upp på överläppen grr,undrar vad det beror på.Nä jag undrar inte jag VET. Har mått dåligt och känt mig stressad över idiotläkaren. Kan inte sluta tänka på det,det gnager i huvudet. Va hos en annan läkare nu på morgonen som ja har vart hos tidigare och han kände igen mig även fast det var så längesen =). Kände att tårarna brände bakom ögonlocken redan när vi satt i väntrummet. Hela morgonen har det känts som om jag ska kräkas. Kom in och hann knappt säga nåt förrän spänningarna släppte och tårarna forsade. Han skulle skälla på idiotläkaren sa han =) och Andreas sa att vi kommer att anmäla honom oxå,för det får faktiskt inte gå till så där. Allt gick bra iallafall. Är i vecka 6-7 ungefär. Ringde abortkliniken och bokade tid. Vi ska dit på fredag klockan halv tio. Skönt att få det överstökat. Förhoppningsvis så försvinner mitt dumma munsår nu när dagens läkarbesök är över och min oro är borta. Visst jag känner mig skakis fortfarande men det är bara efterskalv hehe.

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar