torsdag 7 maj 2009

hua

Ångest ångest ångest....måste bli av med min mamma mage nu,hatar den verkligen men jag kan inte förmå mig att träna nån sorts träning mer en max 3 ggr. Hmm...skylla mig? Absolut,utan tvekan meeennn....jag VILL jag vill jag vill. På måndag MÅSTE jag förändra mitt liv. Vi har en bra runda som jag kan gå med lååång uppförsbacke åt vilket håll ja än går så det är ju bra ;),sen kanske lite yoga eller pilates här hemma medans Wille sover.Eller om jag kostar på mig spinningpass. Hmm..nästa fråga? Varför på måndag och inte på en gång? Jo för jag har fullt upp inför visningen på lördag och så ska jag på konfirmation på söndag och efter det vill jag vila lite efter flera veckors slit här hemma =).
Ja ja va e en bal på slottet ;)

Bye bye

2 kommentarer:

  1. Ja hakar på om du ska på spinning! ;) Gick några gånger förrut o de va de jobbigaste jag gjort men ack så duktig man kände sig efteråt! :)

    SvaraRadera
  2. Åhh va bra =) då blir det ju lättare att få arslet ur vagnen och faktiskt gå dit =). Kollade friskis o svettis hemsida och där kostar 1 mån 190kr plus 100 i medlemsavgift. Tänkte att man kan ju börja med en månad iallafall och så går vi 3 baspass i veckan, va säger du om d ;)...ja ja ja ja =D

    SvaraRadera