onsdag 13 maj 2009

Nu har det hänt

Det jag och Andreas ville och har pratat om. Gjorde ett test och det visade positivt. Jag är gravid!!
Vill jag verkligen ha ett barn till redan nu? Den frågan har jag funderat på ett tag nu. Nä jag är inte så säker på det längre. Jag vill njuta av våran lilla familj ett tag till. Få jobba/plugga lite så att jag hittar tillbaka till vanliga Madde oxå så att det inte bara är mamma Madde hela tiden. När jag tittar på min älskade son så smälter jag och känner att jag är så lycklig över honom och självklart vill jag ge honom ett syskon men det får nog vänta ett tag till. Det blir nog bäst så =).

Bye bye

1 kommentar:

  1. OJ!!! :)

    Vilken nyhet. Här gick jag in för att kolla om du överlevt spinningpasset och så läser jag det här! ;)

    Förstår hur du tänker när det gäller att fastna i enbart mammarollien! :) Så lätt hänt men det är inte fyskam det heller..hehe! Hoppas allt blir bra tillslut hur du / ni än gör! :)

    Kram!! :D

    Kramar!! :)

    SvaraRadera