torsdag 14 maj 2009

Hur mår jag idag?

Jo jag mår bra,visst jag är lite nere. Inte för att jag ångrar vårat beslut för det gör jag inte. Blir bara mer och mer säker på att det är rätt väg. Men hela processen känns inte så lockande precis. Gick och la mig sent oxå så det vart inte så mycke sömn direkt. Hade nog inte kunnat somna om jag hade gått och lagt mig tidigare. Fick en tid i morgon kl 11. Får se vad som händer då. Hur långt gången jag är och vilken procedur vi ska använda.

Måste bara säga att jag älskar att göra affärer, speciellt med lägenheter/hus. Pappan till en tjej som var här och tittade igår ringde mig. Vart lite snopen över att han hittade mig,mitt namn står ju inte i prospektet eftersom att det är Andreas som äger huset. Men men han ringde mig iallafall och jag sa att jag skulle ringa Andreas och prata med honom så sa jag att han skulle ringa mäklaren o höja me 5000,visst inte så mycke men ändå mer än den andra och så slipper man sura miner för att vi väljer en köpare även fast att vi har full rätt att göra det och sa jag att om inte den andra som la bud lägger ett ordentligt bra bud så väljer vi tjejen och så berättade vi läget med värmepumpen. Den är skit konstig,köp aldrig ett okänt märke på såna saker. Andreas ringde upp när dom pratat och han accepterade det.
Oc nu ringde han bara för en sekund sen och sa att den här Jens som han heter verkligen vill ha huset och att han skulle dubbelkolla med banken så att hans lånelöfte fortfarande var okej. Han har ett lånelöfte på 1.6 så jag håller verkligen alla fingrar och tår. Vi har ju lagt ner så mycket pengar och tid och energi på detta hus så jag vill verkligen få ett pris som vi känner oss nöjda med =). Min plan verkar fungera iallafall ;)...peppar peppar =).

Bye bye

1 kommentar:

  1. Hoppsan! En till på G... fattade inte riktigt av inlägget, fick läsa några till och visst är det väl så... men jag förstår dig till fullo... man måste få tid att hitta tillbaka till sig själv, det är nog viktigt.

    SvaraRadera