onsdag 13 maj 2009

Mmm

Natten vart ett litet äventyr. Wille har fått för sig att han ska vakna och skrika lite titt som tätt på nätterna. Lagom roligt. Och inatt så vaknade jag av att han va uppe och kröp i sängen, dock vaknade jag nån sekund försent,han skulle tydligen ner på golvet och han går ju ner med huvudet före. Inte så smart så det vart en liten duns men fångade honom precis ändå. Stackarn men vad ska han upp och springa på natten för hehe. Nu sitter han så näll och söt och leker med sina leksaker på golvet Och jag jäspar i kapp i soffan =). Hur ska jag orka med spinningen ikväll. Har lite saker att göra. Måste till maxi och beställa tårta (dom gör supergoda tårtor,ett tips bara ),fixa inför visningen ikväll och så måste jag ju hinna äta mellan varven och sen spinning vid halv åtta.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar