tisdag 12 maj 2009

Jag smälter...

Som jag har väntat och tjatat men nu så,jag är världens lyckligaste....Wille sa mamma idag eller iallafall mbammba. Han har nämligen fastnat på stavelsen b ett bra tag nu men i morse när jag gick för att göra välling så kom han krypandes fort och sa "mbammba"...min lilla underbara pojke jag älskar dig så att det gör ont,puss på dig.

Ska nog börja rensa bland mina kläder idag. Det finns så mycke som jag inte använder och mammakläder.Kommer man vilja ha dom sen vid nästa graviditet? Troligtvis inte så jag kan ju lika gärna sortera bort dom. Köpte aldrig så mycke "riktiga" mammakläder utan det vart mest kläder i en större storlek så dom kan jag ge till ungarna hos svärmor så blir dom glada.

Hmm...funderar på om man vågar boka in ett pass spinning på torsdag eller om man kommer vara helt död då =S....får höra med Johanna vad hon tror,fast jag tror jag vet vad svaret blir ;) hehe.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar