tisdag 5 maj 2009

Dagen började för flera timmar sen

Ja det var nån som inte ville sova längre än till 6...så det var bara att snällt kliva upp hehe.

Vi har precis ätit lite frukost och jag ska strax ställa mig framför spegeln och försöka göra mig lite vacker ;). Måste åka och handla lite på maxi och så får jag inte glömma att ringa bilfirman så att ja får däcken och ena fönsterhissen bytta. Jag rekomenderar verkligen birka & brem här i södertälje, så otrolig bra service.

Idag fortsätter storstädningen. Vill inte men måste. Finns det nåt tråkigare än att städa?

Skulle ha sökt ett jobb igår,som trädgårdsmästare i hägersten men självförtoendet sviktade rejält när älsklingen tjata om att jag skulle ringa dom. Jo jag vet att ringa är bäst och höra sig för men jag är inte riktigt mogen för det. Har blivit så feg och självförtoendet har sjunkigt nu medans jag har gått hemma i över ett år. Har dessutom sett en utbildning som jag vill gå,inom barn och fritid så att jag kan jobba inom skolan i framtiden oxå,vidga mina vyer ;). Får sen hur jag gör. Skulle vara grymt roligt om jag fick jobbet =).
Försöker hjälpa min bror att hitta ett jobb oxå,går väl si så där. Soc vägrar hjälpa honom den här månaden och han gick ju ur a-kassan ett tag för att han tyckte att det var så mycket pengar. Det vart ju mer än vanligt eftersom han var med i facket oxå. Han gick med senare igen men hann inte jobba tillräckligt för att uppnå deras krav för ersättning tyvärr. Hoppas att det löser sig snart.

Håller tummarna för att solen tittar fram idag...en liten stund iallafall =).

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar