fredag 22 maj 2009

Fredag kväll..

..och jag sitter här hemma i lugnan ro och tittar på talang. Andreas är uppe i stora staden hos Billy,han fyller år i dag och bjöd hem grabbgänget. Får se vad klockan blir när Andreas ringer och säger att jag ska hämta honom. Så skönt med körkort så slipper han ju ta taxi hem vilket skulle kosta skjortan oxå =S. Kanske skulle ta fram lite kex och ost och sitta och njuta,kanske ska koka lite te oxå...hmm..

Finns så mycket känslor just nu. Ångest och upprördhet,gråt och aggression. Inte så mycke glädje med andra ord. På måndag ska jag till den andra läkaren och Andreas följer med,tror inte att jag skulle orka gå själv. Jag har ju träffat honom förr men man vet ju inte hur han är när man börjar prata om abort,kanske vänder helt. Skulle väl i och för sig ha alla taggar utåt redan innan jag kliver in på hans rum och hugga direkt om det blir minsta fel bemötande. Nä det ska bli skönt att Andreas kommer att vara med. Ska bli skönt när allt är över så att jag kan lägga allt det här bakom mig.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar